woman holding tablet, with overlay of  blue and orange flares, blue computer nodes, looking forward

Digitálna transformácia: Máte ju vyriešenú?

Urobme ten další krok

Dnes je zriedkavé nájsť organizáciu, ktorá je čisto “papierová” a vačšina vedúcich pracovníkov v čase presadila malé kroky na digitalizáciu procesov. Tákáto hybridná možnosť býva často krát neefektívna, a preto poďme do toho spolu naplno.

Prečo by aj vaša kancelária mala prejsť digitálnou transformáciou?

  • Pomáha automatizovať administratívne procesy
  • Zlepšuje skúsenosti koncových užívateľov
  • Poskytuje hlboké analytické poznatky
  • Môžete optimalizovať pracovné procesy, odstrániť chyby v zbere dát, zlepšiť zabezpečenie a znížiť náklady

Tak prečo ste ešte plne nenaskočili na palubu ditigálnej transformácie?

Väčšina organizácií verí, že sú už na ceste k digitálnej transformácii. Zistili sme však, že existuje niekoľko oblastí, ktoré zostávajú stále nevyriešené, aj keď sa o to spoločnosť snaží. Nižšie sme načrtli päť potrebných krokov k tomu, ako svoj tím plne ponoriť do procesu digitálnej transformácie.

Five steps to digital transformation

1. KROK - Identifikovať

Začnite tým, že si urobíte poriadok v archíve. Z hľadiska legislatívy musia mať firmy niektoré dokumenty uskladnené na papieri. Skladovať dokumenty v kancelárskych priestoroch je však neefektívne. Výhoda externých archívov je, že sa ku skenu potrebného dokumentu dostanete do 4 hodín.

Skenujte iba to, čo potrebujete. Nie každý šanón musí byť digitalizovaný. Pre zaistenie všetkých dôležitých informácií nie je nutné skenovať všetko. Najprv zistite, aké sú skartačné lehoty dokumentov a aká je úroveň ich dôležitosti pre Vašu firmu. Tým, že na začiatku procesu identifikujete, čo treba skenovať, archivovať alebo zlikvidovať, ušetríte svojmu tímu čas a peniaze.

Zistite, ako pomocť svojmu tímu určIť, čo je dôležité archivovať
Zobraziť viac
Digital transformation - Step 1 - Identify
Digital transformation - Step 2 - Digitize

2. KROK – Digitalizácia

Prostredníctvom procesu digitalizácie dokumentov zlepšujete ich dostupnosť a zvyšujete produktivitu svojich pracovných procesov. V súčasnej dobe zamestnanci často pracujú hybridným štýlom. To znamená, že existuje zmes fyzických a digitálnych dokumentov, čo má za následok nedostatočnú dostupnosť a nižšiu produktivitu.

Dokumenty a zmluvy, ku ktorým pristupujete, musia často prejsť skenom a až potom s nimi môžete pracovať digitálne. Tento postup pri digitalizácii kancelárie už nie je nutný! Dokumenty vytvárate už len v elektronickej podobe.

3. KROK – Uloženie

Chráňte si svoje dáta pred únikom zvnútra alebo zvonku organizácie. Spoľahlivý dodávateľ DMS systému vám vie poskytnúť bezpečné riešenie podľa vašich preferencií.

Namiesto toho, aby ste trávili hodiny prehľadávaním kartoték alebo archívov, teraz môžete všetky svoje informácie vyhľadať v ľahko dostupnom, centralizovanom a zabezpečenom cloudovom úložisku. Jeho výhoda je odolnosť voči budúcim nepredvídateľným situáciám.

Digital transformation - Step 3 - Store
Digital transformation - Step 4 - Automate

4. KROK - Automatizácia

Váš tím teraz môže vytvárať automatizované pracovné postupy pre procesy zamerané priamo na dokumenty. Tieto postupy eliminujú opakujúce sa a časovo náročné úlohy a uvoľňujú ruky vášmu tímu pre hodnotnejšiu prácu. S tým prichádza zvýšená produktivita a viac príležitostí na brainstorming nových nápadov.

Prichádzajúcu poštu digitalizujeme hneď pri vstupe a následne sa s ňou pracujete už len elektronicky. Pošta v inteligentnom elektronickom systéme bez papiera zaručí pohodlnú manipuláciu prichádzajúcimi dokumentmi a ich spracovanie. Vďaka digitálneJ podateľnI sa dokumenty nestrácajú a nezaberajú miesto.

Pomocou softvéru prebieha schvaľovanie, vyhľadávanie, zdieľanie a tvorba dokumentov iba elektronicky. Zároveň si môžete do softvéru importovať staré dokumenty, aby boli na jednom mieste. Systém distribuuje dokumenty v rámci firmy a sleduje ich pohyb.

Novovzniknuté dokumenty sa podpisujú iba elektronicky. Firma sa zariadi aj podľa toho, akú úroveň elektronického podpisu potrebuje pre daný typ dokumentu. Až 90% zmlúv je možné podpisovať cez jednoduchý elektronický podpis v PDF formáte.

5. KROK – Odhalenie

Digitalizáciou vašich zložiek a použitím pokročilej analýzy môže váš tím identifikovať vzorce, trendy a ďalšie cenné informácie.

Umelá inteligencia je skvelým pomocným nástrojom pre analýzu aj neštruktúrovaných dát. Tie majú pre firmu obrovskú hodnotu. Analyzovať dáta zo zmlúv bez štruktúry je doslova nadľudská úloha, s ktorou si umelá inteligencia poradí ľavou zadnou.

Digital transformation - Step 5 - Unlock

Document Management System enVision

Zobraziť viac
Information Management and Content Services Solution

Uľahčíme začatie.

Potvrdením tohto formulára akceptujem, že moje údaje sa budú používať v súlade so smernicou spoločnosti Iron Mountain o ochrane osobných údajov. Ak súhlasíte so zasielaním marketingových e-mailov, ale neskôr zmeníte názor, môžete požiadať kedykoľvek o zmenu tu.

Kontaktujte nás

paper and pen

Kontaktujte nás

Vyplňte tento formulár a špecialista Iron Mountain vás bude kontaktovať do jedného pracovného dňa.
Vyžiadať ponuku
laptop profile screen

Prihlásenie a platenie faktúr

Prihláste sa do svojho účtu alebo sa naučte, ako si ho vytvoriť.
Začať
customer service

Podporné centrum

Naše centrum podpory zákazníkov vám môže pomôcť poskytnúť vám najrýchlejšie odpovede na vaše otázky.
Získať podporu
ringing telephone

Zavolať obchodné oddelenie

Spojte sa s jedným z našich školených zamestnacov na návrh riešenia vašich konkrétnych potrieb.
+421 249 106 900