Iron Mountain riadenie poistných plnení

Sprievodca Riešeniami

Spracovanie plnení je oblasť, kde poskytovatelia poistenia zarábajú svoje peniaze a preukazujú svoju hodnotu svojim klientom. Dnešní nároční spotrebitelia očakávajú rýchlu komunikáciu o procese plnenia a vysokú úroveň transparentnosti, ako aj rýchle vybavenie. Splnenie týchto vyšších očakávaní zákazníkov pri súčasnom zvyšovaní ziskovosti a ochrane citlivých údajov pred rastúcimi kybernetickými hrozbami je veľkou výzvou.

4. marca 20246 bremená
Iron Mountain Claims Management

Obchodná výzva

Spracovanie plnení je oblasť, kde poskytovatelia poistenia zarábajú svoje peniaze a preukazujú svoju hodnotu svojim klientom. Dnešní nároční spotrebitelia očakávajú rýchlu komunikáciu o procese plnenia a vysokú úroveň transparentnosti, ako aj rýchle vybavenie. Splnenie týchto vyšších očakávaní zákazníkov pri súčasnom zvyšovaní ziskovosti a ochrane citlivých údajov pred rastúcimi kybernetickými hrozbami je veľkou výzvou.

Vplyv

  • Manuálne riadenie plnení založené na papierových dokumentoch je neuveriteľne náročné na prácu, je veľkou záťažou na rozpočet a zaťažuje pracovníkov časovo náročnými, zdĺhavými úlohami, ktoré ich odkláňajú od osobných služieb zákazníkom.
  • Dnešní spotrebitelia zároveň očakávajú okamžité a pozorné služby a neefektívne spracovanie plnení má vplyv na skúsenosti zákazníkov. Poistenci, ktorí nie sú spokojní s vybavovaním poistných udalostí, často menia poskytovateľa poistenia.
  • Súkromie údajov, bezpečnosť a dodržiavanie súladu je pre poskytovateľov poistenia rozhodujúce, pričom toto odvetvie je výrazne regulované. Manuálne spravovanie papierových a elektronických záznamov o poistných plneniach v samostatných pracovných postupoch však bráni transparentnosti a kontrolovateľnosti a zároveň komplikuje bezpečnosť údajov.

Čo keby ste mohli

Iron Mountain riadenie poistných plnení vám môže pomôcť prekonať vaše výzvy a:

  • Znížiť výdavky a zvýšiť ziskovosť.
  • Zlepšiť zákaznícku skúsenosť a získať konkurenčnú výhodu.
  • Zlepšiť ochranu osobných údajov, zabezpečenie a súlad s predpismi.

Iron Mountain riadenie poistných plnení

So Iron Mountain riadenie poistných plnení vám naši odborníci môžu pomôcť:

  • Rýchlejšie zhromažďovať záznamy o zákazníkoch: Poistní agenti bezpečne naskenujú dokumenty do systému z akéhokoľvek webového prehliadača. Automatizované procesy prevedú informácie do systému rýchlo a presne.
  • Digitalizovať papierové dokumenty: Môžete digitalizovať existujúce papierové dokumenty, alebo to spoločnosť Iron Mountain môže urobiť za vás. Technológia optického rozpoznávania znakov (OCR) extrahuje obsah, aby sa dal ľahko vyhľadávať. Nastavovanie spôsobom LOW CODE/ NO CODE vám pomôžu ešte presnejšie prispôsobiť automatizované pracovné postupy ich špecifickým potrebám pre rýchlejšie a presnejšie výsledky.
  • Prepojiť údaje naprieč platformami: Integrácia s existujúcimi systémami vám umožní prepojiť údaje naprieč platformami a čiastkovými úsekmi. Môžete definovať dynamické alebo statické pracovné postupy alebo rôzne procesy týkajúce sa typu zmluvy alebo oddelenia.
  • Získať prístup kedykoľvek a kdekoľvek: Schválení členovia tímu môžu vyhľadávať, pristupovať a jednoducho vyhľadávať v rámci zmlúv na našej zabezpečenej platforme na riadenie podnikového obsahu (ECM) prostredníctvom jediného webového portálu. Môžete sa rozhodnúť pre integráciu elektronického podpisu, čím sa zjednoduší schvaľovanie zmlúv a zlepší skúsenosti klienta.
  • Chrániť vašu spoločnosť: Naša obsahová platforma spĺňa priemyselné štandardy a poskytuje možnosti auditu, sledovania a podávania správ, ktoré vám pomôžu včas reagovať na požiadavky auditov a zisťovania.
  • Spravovať celý životný cyklus: Spoločnosť Iron Mountain môže vaše fyzické dokumenty bezpečne uložiť skartovať alebo vám ich vrátiť.

Výsledky budú mať významný vplyv na vaše konečné zisky a pomôžu vám:

  • Ušetriť čas a zdroje: Zjednodušte procesy, aby ste skrátili čas potrebný na spracovanie poistných plnení, a uvoľnite personál pre potreby služieb zákazníkom a budovania obchodných činností.
  • Poskytnúť lepšie skúsenosti zákazníkov: Rýchlosť, transparentnosť a presná komunikácia vám pomôžu prilákať a udržať si zákazníkov a zvyšovať podiel ich výdavkov.
  • Zvýšiť bezpečnosť v súlade s predpismi: Lepšia ochrana dôverných obchodných informácií prostredníctvom robustných kontrol prístupu, bezpečnostných pravidiel a správ, ako aj funkcií, ktoré zefektívňujú dodržiavanie pravidiel auditu a zisťovania.

Fakt o odvetví

31% zákazníkov po zlých skúsenostiach s poistným plnením zmení poskytovateľa a ďalších 47% zvažuje takúto zmenu.

Accenture

Elevate the power of your work

Get a FREE consultation today!

Get Started