
SPRÁVA ZÁZNAMOV A INFORMÁCIÍ PRÁVNICKÝCH FIRIEM
ZNÍŽTE VAŠE NÁKLADY NA NEHNUTEĽNOSTI
Právnické firmy sú pod zvyšujúcim sa tlakom na zníženie nákladov. Mnoho firiem pôsobiacich v drahých mestských centrách sa snaží znížiť náklady na nehnuteľnosti, ktoré sú často druhým najväčším nákladom firmy. Zmeny lokality alebo rokovania o obnovení prenájmu vyvíjajú tlak na zníženie nákladov nehnuteľnosti - záznamy uskladnené v krabiciach a archívy sú ideálnym miestom, kde začať.
PRESUNOM ZÁZNAMOV MIMO PRACOVISKA MÔŽETE:
- zvýšiť efektivitu,
- zmierniť riziká a zlepšiť dostupnosť záznamov,
- opätovne využiť priestor na kľúčové aktivity spoločnosti.
BEZPEČNÁ SKARTÁCIA PRÁVNYCH ZÁZNAMOV
Bezpečná skartácia je rozhodujúcou súčasťou riadenia nákladov a rizík a kľúčovým prvkom postupov riadenia informácií právnickej firmy. Historicky boli iniciatívy týkajúce sa likvidácie záznamov výzvou, no rozširovanie papierových a elektronických záznamov - a súvisiace náklady na uchovávanie - posúvajú tieto programy do popredia.
BEZPEČNOU SKARTÁCIOU ZÁZNAMOV MÔŽETE:
- riadiť úsporu nákladov,
- znížiť riziko,
- dodržiavať súlad s predpismi.
UMOŽNENIE DIGITÁLNEJ TRANSFORMÁCIE
Mnohí právnici pracujú na cestách a vyžadujú okamžitý prístup k záznamom a informáciám. Digitalizáciou záznamov a využívaním cloudov právnické firmy zvyšujú svoju efektívnosť a môžu rásť. Počas prechodu na digitálny spôsob práce sa môžete zamerať na kľúčové obchodné procesy a lepšie využiť svoje investície do technológií.
TIETO SLUŽBY VÁM UMOŽNIA:
- zlepšiť flexibilitu s lepším prístupom a využívaním informácií,
- zvýšiť efektivitu prostredníctvom moderných procesov,
- spravovať rast informácií a ich rozsah na požiadanie.
Služby
